مجله اینترنتی

همه چیز از همه جای اینترنت

مجله اینترنتی

همه چیز از همه جای اینترنت

مجموعه مطالب خواندنی از همه جای اینترنت

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

امروزه شرکت های بیشماری در زمینه طراحی وب و طراحی سایت فعال هستند. هرکدام از این شرکت ها در طراحی سایت از دانش و تجربیات خود استفاده میکنند . از اینرو نتایج طراحی در هرکدام از این شرکت ها متفاوت از دیگری ست. در دنیای جدید حضور پر رنگ در فضای مجازی و تجارت الکترونیک و داشتن یک سایت حرفه ای از ملزومات رقابت جهانی می باشد. بدون داشتن یک سایت حرفه ای نمی توان وارد رقابت با افراد و شرکت های ملی و بین المللی شد.

 

ما در استودیو طراحی وینتو مرتبا مورد پرسش قرار میگریم که: “چه چیزی شما را از دیگر شرکت های طراحی متفاوت می کند ؟ ” یا “چرا من باید چنین هزینه ای برای طراحی سایت بدهم در حالیکه بسیاری از شرکت ها یا افراد این کار را با مبالغی بسیار کمتر انجام می دهند؟”

بگذارید نکته ای را برای شما یادآوری کنیم . زمانی که قصد دارید وارد دنیای آنلاین شوید یا یک کمپین تبلیغات آنلاین را آغاز نمایید باید در درجه اول به این موضوع توجه کنید که اینترنت و فضای آنلاین یکی موثرترین و برجسته ترین روش های تبلیغاتی و بازاریابی است و به همان اندازه تخصصی و پیچیده.

باید صادقانه بگوییم که رقابت در فضای اینترنت بسیار سخت است. وب سایت های معمولی و غیر حرفه ای معمولا توسط مشتریان یا خریداران بالقوه که به جستجوی محصول یا خدمات از شرکت های حرفه ایی و قابل اطمینان هستند نادیده گرفته می شوند. یک سایت با تمام المان های آن بنوعی مشخص کننده شخصیت مالک و یا مالکین آن است.

باید به شما بگوییم که ، ورود به دنیای اینترنت و طراحی یک سایت حرفه ای میتواند کمک بسیار زیادی به شما نماید تا شرکت و کسب و کار شما را نیز بسیار حرفه ای و قابل اعتماد نشان دهد. شاید محل کار شما بسیار بزرگ نباشد و یا حتی از منزل خود به اشتغال در حرفه ای مشغول باشید اما طراحی یک وب سایت حرفه ای این احساس را در مخاطب ایجاد می کند که شرکت شما جزء بهترین ها است. و برعکس طراحی یک وب سایت ضعیف و ناکارامد میتواند به اعتبار یک شرکت بزرگ با بسیاری از امکانات و هزینه ها صدمه بزند. به شما پیشنهاد میکنیم که از این فرصت بازاریابی برای پیشی گرفتن از رقبا استفاده کنید و بیشترین بازده از حضور در دنیای اینترنت را با طراحی سایت حرفه ای برای خود دریافت کنید.

 

امورزه دیگر همه می دانیم ارزش، بیش از هزینه اهمیت دارد. اگر به شما گفته شود که یک وب سایت 3 میلیون تومانی به شما 30 میلیون تومان برخواهد گرداند یا یک وب سایت 15 میلیون تومانی 150 میلیون تومان برای شما درآمد ایجاد خواهد کرد چه ؟  شما کدام را امتحان میکنید؟ همه می دانیم تصمیم درست در چنین مواقعی چه خواهد بود.

 

یک وب سایت طراحی شده توسط یک شرکت حرفه ای که سالها تجربه در طراحی و بازاریابی دارد و نمونه های موفق در  این زمینه دارد بسیار فراتر از داشتن یک وب سایت آماتور و غیرحرفه ای است.

پشتیبانی یک سایت حرفه ای نیز به اندازه طراحی حرفه ای آن اهمیت دارد. برقراری تماس با شرکت های کوچک یا افرادی که طراحی سایت شغل آنها محسوب نمیشود و ایجاد هماهنگی ها برای تغییرات در طراحی ، بروز رسانی ها و یا حتی اتمام پروژه براساس انتظارات شما بسیار مشکل خواهد. و میتواند نتایج بدی را برای شما به ارمغان آورد.

 

 

با این توصیف به شما پیشنهاد میکنیم که اگر برای کسب و کار خود ارزش قائلید و اینکه مشتریان بالقوه چه احساسی پس از مشاهده وب سایت شما خواهند داشت برایتان مهم است طراحی سایت خود را به شرکت های حرفه ای بسپارید با صرف مقداری هزینه بیشتر و طراحی یک سایت حرفه ای حس اعتماد در بیننده را تقویت کنید و از رقبایتان فاصله بگیرید.

در آخر باید یادآوری کنیم که طراحی یک سایت حرفه ای در کنار بهینه سازی اصولی و آنلاین مارکتینگ قوی میتواند کسب و کار شما به طور کلی متحول نماید. در استودیو طراحی وینتو بارها دیده ایم بسیاری از مشاغل کوچک تنها با طراحی یک سایت حرفه ای  توسط ما و البته بازاریابی قوی در اینترنت بسیار سریع و در مدت کوتاهی به موفقیت های بزرگی رسیده و کسب و کار خود را رونق متفاوتی بخشیده اند.

طراحی سایت حرفه ای چه تفاوت هایی با دیگر طراحی ها دارد؟

نیاز شما پایه و اساس طراحی سایت شما خواهد بود و سایت حرفه ای نیز از این قائده مستثنی نیست. امروزه موتور حرکتی هر کسب و کاری برنامه ریزی مناسب و تبلیغات و بازار فروش و توانایی رقابت با رقبا است. اما باید بگوییم که سایت حرفه ای همانگونه که از نامش پیداست سایتی است که از هر لحاض توانایی مانور دادن و پیشرفت را داشته باشد. به این معنی که هم از لحاض رعایت اصول بهینه سازیو سئو و هم از نظر استفاده آسان و منعطف و همچنین با کیفیت بسیار مناسب و نوآوری های خاص خود و گرافیک حرفه ای و به روز بودن توانایی دیده شدن و رقابت در بازارهای بین المللی را دارا باشد و بتواند در این رقابت از بین دیگر رقبا برتری محسوسی داشته باشد.

 

ویژگی های طراحی حرفه ای سایت:

 

  • امنیت مهمترین نقش در طراحی سایت حرفه ای
  • سئو و بهینه سازی بالا برای موتورهای جستجو
  • محتوای باکیفیت و بروز
  • تجربه کاربری قوی و کاربرپسند
  • بروزرسانی منظم و مفید
  • طراحی حرفه‌ای و استفاده مناسب از رنگها و گرافیک
  • توجه به بهینه سازی و سئو سایت و کسب رتبه بالاتر

اگر حقیقتا به یک طراحی حرفه ای سایت کرج باور دارید ما در وینتو میتوانیم برای رسیدن به این مطلوب در کنار شما باشیم. با وینتو تماس بگیرید.

۵ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۱۷ خرداد ۹۷ ، ۰۳:۲۱
mojtaba sedigh