مجله اینترنتی

همه چیز از همه جای اینترنت

مجله اینترنتی

همه چیز از همه جای اینترنت

مجموعه مطالب خواندنی از همه جای اینترنت

به نوشته سایت رکاب

طبق گزارشه پایگاه خبری«عصرخودرو» با استناد به گفته ایران جیب، بالاخره همان شکلی که که در خبرها آمده بود کمپانی باواریایی ب ام و نسل سوم X3 را همراه با X5، X6 و X7 درایالات متحده تولید می شود را پرده گشود.

این کمپانی شاسی‌بلند لوکس X3 را در ویدئویی تازه به نمایش در آورده تا آن را در زوایای بهتر از عکس ها پخش شده‌اش معرفی کند.

این خودرو اختلاف ظاهری چندانی با X3 قبلی ندارد و تنها عده ای اندازه های آن تغییر کرده است و حتی امکان دارد عده ای  آن را با X5 و یا نمونه کوچک تر X1 اشتباه بگیرند. با اینحال در حقیقت اختلاف هایی در آن بوجود آمده و برای نمونه وزن خودرو ۵۵ کیلوگرم کاهش یافته و رینگ های ۱۸ اینچی بزرگتری بر روی آن نصب گردیده است. همچنین آن که جدا از سامانه XDrive قابلیت ها تکنولوژیک بیشتری برای آن تعبیه گردیده است.

در قسمت داخلی بیننده نصب صفحه صفحه نمایش ۱۰ اینچی لمسی و صفحه نمایش هدآپ بزرگتر هستیم. خریداران امریکایی ورژن های xDrive 30i و M40i ومشتریان اروپایی ورژن sDrive 20i با موتور three.zero لیتری توربو شارژ بنزینی به توان ۱۸۴ اسب  بخار و گریز از مرکز ۲۹۰ نیوتون متر را تهیه می‌کنند.

غیر از این، خودروی فوق با ورژن‌های xDrive 20d تجهیز به موتور ۲٫zero لیتری xDrive 30d تجهیز به موتور three.zero لیتری شش سیلندر که به ترتیب ۱۹۰ و ۲۶۵ اسب بخار توان دارند، در اروپا به فروش می‌رسد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۰۹
mojtaba sedigh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی