مجله اینترنتی

همه چیز از همه جای اینترنت

مجله اینترنتی

همه چیز از همه جای اینترنت

مجموعه مطالب خواندنی از همه جای اینترنت

نمایندگی تعمیرات کولر گازی | سرویس کولر گازی تهران

نمایندگی تعمیرات کولر گازی در شرکت ما بصورت تخصصی انجام می شود و خب این امر را با سابقه کاری ما می توانید متوجه شوید. ما نیز برای تعمیرات کولر گازی تخفیف های بسیار متنوعی را برای شما عزیزان قرار داده ایم و همچنین برای تماس باما می توانید از سراسر تهران و کلیه منطقه های تهران با کارشناسان تعمیر کولر گازی گالانز تماس حاصل فرمایید. درصورت تمایل برای مشاوره در زمینه خرید کولر گازی و انتخاب بهترین برند می توانید در ساعت روز باما تماس حاصل فرمایید و بهترین گذینه را بسته به شرایط آب و هوا و نیز مساحت منزل برای شما پیشنهاد دهیم تا به درستی انتخاب نمایید. باید بدانید افراد بسیار زیادی در بازار وجود دارند که به صورت غیر مجاز اقدام به تعمیر کولر گازی می نمایند و خب این امر باعث شده است که اعتماد مشتریان خیلی کم تر شده باشد و این دلیل برای آن است که این افراد غیر مجاز هم هزینه های بسیار بیشتری از مشتری درخواست می نمایند و همچنین درصورت خراب شدن کولر به هیچ عنوان پاسخگو نبوده و خب بنا به دلایلی از زیر کار در می روند. باید بدانید با ده سال است که در همان منطقه و در دفتر وجود داریم و برای تعمیر کولر گازی میتسوبیشی می توانید به صورت شبانه روزی کار خود را به ما بسپارید.


ما به شما عزیزان تضمین می دهیم در صورت خرابی قطعات تعمیر شده توسط ما آن را تا یکسال گارانتی کرده تا خیالتان راحت باشد و تا یکسال اگر هر مشکلی برای قطعات تعمیر شده به وجود آید ما آن را به صورت رایگان تعویض و یا تعمیر مجدد می نماییم. شما می دانید که مراکز بسیار زیادی وجود دارد و بدین منظور برای جذب مشتری ططرح های دروغین بسیار زیادی را ارائه می دهند وخب باید بدانید ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی توشیبا در مجموع دو طرح واقعی را شامل می شود و اولین طرح برای قیمت های بسیار پایین ما نسبت به دیگر مراکز می باشد و دومین طرح نیز برای خدمات گارانتی یکساله می باشد که قطعا این دو امر را ما اجرایی می نماییم و شما می توانید تا یکسال پس از تعمیر کولر شما توسط تعمیرکاران ما درصورت خرابی مجدد و عیب قطعات خراب شده آن را به ما گذارش دهید و بعد از گذارش تعمیرکار کولر گازی ما در کوتاه ترین زمان ممکن خدمت شما می رسد و اقدام به تعمیرات کولر گازی شما می کند.

ما در کلیه منطقه های تهران شمال و جنوب همچنین غرب و شرق شهر تهران نیز به صورت کامل حضور داریم زیرا با تاسیس نمایندگی های زیاد در نقاط تهران سعی بر گسترش کسب و کار خود را داشته ایم و بدین منظور کاملا قیمت های ما بسیار پایین بوده زیرا رضایت شما عزیزان برای ما مهم است و شما سرمایه های این نمایندگی نیز می باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۱/۲۸
mojtaba sedigh

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی